Онлайн комуналка доступна для всіх!

На сьогодні у 8 районах міста працює 74 точки прийому споживачів комунального концерну «Центру комунального сервісу» з надання консультацій з житлово-комунальних питань. За рік роботи «Центр комунального сервісу» відвідали  більше 1 000 000 киян.

«Ми прагнемо вдосконалювати сервіс для мешканців столиці. Для покращення якості обслуговування споживачів та збереження їх часу, з 1 жовтня на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу» у тестовому режимі працює новий сервіс, який дозволяє швидко та зручно сплатити за комунальні та інші послуги. Достатньо лише мати банківську картку та зареєструватися в «Особистому кабінеті» на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу», – повідомила генеральний директор Катерина Саркісова.

На сайті реалізовано «Особистий кабінет», користувачі якого отримають можливість:

  • щомісячно отримувати нові рахунки на електронну пошту;
  • переглядати нарахування за житлово-комунальні послуги у поточному місяці;
  • зберігати і переглядати історію сплат, здійснених через сайт;
  • сплачувати комуналку в один клік, не виходячи з дому.

Для  користування «Особистим кабінетом» необхідно зареєструватися в системі (створити логін/пароль,  активувати обліковий запис, підтвердивши електронну пошту).  Ця операція займе у вас від 5 до 8хв., потім щомісяця на вашу електронну адресу буде надходити платіжка  в електронному вигляді. Час, витрачений на сплату займатиме не більше 1 хв. Система дозволяє сплачувати рахунки декількох об’єктів нерухомості з одного аккаунту (облікового запису користувача). Наприклад, у вас три квартири: своя, батьків та дитини. Споживач послуг має можливість отримувати комунальні рахунки за всі три квартири та контролювати своєчасність сплати рахунків. Для цього необхідно додати бажані об’єкти нерухомості до «Особистого кабінету» за їх адресою. Зазначаємо, що по кожному об’єкту доступна стандартна платіжка, із можливістю введення показань лічильника гарячої та холодної води зокрема. Дані по тарифах підтягуються з бази КП ГІОЦ, розкриття структури тарифу не передбачено.

«Власники Картки киянина та «Моя картка» Ощадбанку, можуть розраховуватися за комунальні послуги без комісії. Для решти – комісія складає 2% – зазначила Катерина Саркісова».

Нагадуємо, що переоформити або отримати нову Картку киянина, можна у будь-якій точці обслуговування споживачів ЦКС. Для цього необхідно звернутися до бухгалтера з паспортом та ідентифікаційним номером. Отримати перевипущену картку вже можна через 30 днів.

Додатково для зручності кияни можуть скористатися іншими зручними он-лайн послугами на сайті ЦКС :

  • для абонентів, що не мають договорів на обслуговування з «Центр комунального сервісу» та будинків не комунальної форми власності (оплата без комісій);
  • штрафи ДАІ;
  • сплата за дитячий садок;
  • перекази з картки на картку;
  • поповнення мобільного рахунку.

Наразі сайт знаходиться на етапі доопрацювання та працює у тестовому режимі. У зв’язку з цим Центр комунального сервісу просить киян взяти активну участь у його тестуванні. Пропозиції та відгуки щодо роботи сайту просимо надсилати на електронну пошту: zvernennya@src.kiev.ua

 

Сплатити комуналку он-лайн може кожний, незалежно від віку, швидко та зручно в будь який день, в будь який час та незалежно від місця розташування.

 

 

Підписатись на конкурси і акції

×

Замовити зворотній дзвінок

    Або зателефонуйте нам:
    (044) 591-21-22

    ×

    Відправити повідомлення

      Або зателефонуйте нам:
      (044) 591-21-22

      ×

      Форма реєстраціі на курси

        Який для вас найзручніший час для навчання?

        Або зателефонуйте нам:
        (044) 591-21-22

        ×

        Форма реєстраціі на обраний курс

          Який для вас найзручніший час для навчання?

          Або зателефонуйте нам:
          (044) 591-21-22

          ×